Politické strany v letákových kampaních často chybují
Zaměřte se na nerozhodnuté voliče a oslovte je personalizovaným letákem,
radí politikům Jan Senohrábek, expert České distribuční.
Zaměřte se na nerozhodnuté voliče a oslovte je personalizovaným letákem,
radí politikům Jan Senohrábek, expert České distribuční.
Etika v politické komunikaci je základním předpokladem pro zdravou
společnost, shodli se na diskusi APRA český prezident Petr Pavel a bývalá
slovenská prezidentka Zuzana Čaputová.
Profesní asociace APRA představila pravidla pro férovou politickou komunikaci
s ambicí změnit stávající situaci.
Drtivá většina respondentů si myslí, že v Česku politické kampaně
eticky vedeny nejsou. Dvě třetiny vnímají, že se situace zhoršila
v posledních letech, vyplývá z výzkumu NMS Market Research.
Tomio Okamura dominuje na sociálních sítích frekvencí, Andrej Babiš mírou
zapojení a interakcí. SPD investuje do největšího počtu placených
kampaní propojených s oficiálním profilem. Vyplývá to z nové analýzy
startupu Carl Data Company.