Nová Partners Banka se v kampani spojuje s Pokáčem
Na trh vstupuje Partners Banka. Ambasadorem nové značky se stal český
písničkář Pokáč.
Na trh vstupuje Partners Banka. Ambasadorem nové značky se stal český
písničkář Pokáč.
Žebříček deseti nejzábavnějších reklam loňského roku na YouTube
ovládl McDonald’s. Na popularitě získávají spoty ve formě hudebního
klipu. Prosadili se Forejt, Pokáč, David pro Penny nebo Kapitán Demo
pro Lidl.
Státní zdravotní ústav spouští další vlnu své edukační kampaně,
v níž upozorňuje na nadužívání antibiotik.
McDonald’s spolupracuje s písničkářem Pokáčem, který pro značku
vytvořil novou skladbu i klip.
Coca-Cola spouští u příležitosti 50 let od výroby první lahve
v tehdejším Československu svou výroční kampaň.
Půlstoletí od začátku výroby na území tehdejšího Československa si
letošní letní kampaní připomene Coca-Cola. Významně navýšila
i reklamní rozpočet.
Nová píseň Pokáče, kterou složil k vánoční kampani T-Mobile, má za
jeden den přes 45 tisíc zhlédnutí.
Coca-Cola zareagovala na současnou situaci s pandemií koronaviru a lidem
přináší sérii online koncertů.