A 11 nasadí podzimní schéma od 15. září, přejde na prodej GRP
Pořady pro podzimní sezónu začne A 11 uvádět od poloviny září.
Zároveň změní prodej reklamy z pásmového ceníku na prodej podle GRP.
Pořady pro podzimní sezónu začne A 11 uvádět od poloviny září.
Zároveň změní prodej reklamy z pásmového ceníku na prodej podle GRP.
Začátek nové sezóny odstartovala Česká televize také částečnou
proměnou své vizuální identity.
Zatím nejsledovanější podzimní televizní novinkou v prvním týdnu po
uvedení se stal seriál Oktopus. Dobře se uvedly i seriály Pod hladinou a
nová řada Kriminálky Anděl.
Televizní podzimní souboj začne hned od pondělí 28. srpna uvedením dvou
nových detektivních seriálů. Každý den v týdnu přijdou na obrazovky
premiéry už vysílaných nebo nových pořadů.
Programové schéma Televize Seznam naváže na podzim na jeho podobu
z letošního jara. Stojí především na reprízách českých filmů a
seriálů.
Televize Prima se na podzim opře především o nové seriály a o nové
díly svých zábavných a publicistických pořadů. Podzimní program
představila na čtvrteční tiskové konferenci.
TV Nova půjde do podzimu s několika novinkami ve svém programu. Představila
ho na středeční tiskové konferenci.
Česká televize představila jako první z trojice největších tuzemských
stanic svůj letošní podzimní program.