Reklama v podcastech by letos měla dosáhnout pěti miliard dolarů
Reklamní investice do podcastů by se podle předpovědi společnosti WARC
měly meziročně zvýšit o téměř 8 % na pět miliard dolarů.
Reklamní investice do podcastů by se podle předpovědi společnosti WARC
měly meziročně zvýšit o téměř 8 % na pět miliard dolarů.
Průměrná měsíční útrata tuzemských předplatitelů za podcasty se loni
meziročně zvýšila o sedm procent.
S novým webem vstupuje Rádio Čas do nové éry on-line zvukových formátů
a produktů.
Klinika Neo Centrum ukazuje ve své nové kampani na léčbu závislosti
skutečné příběhy alkoholiků a uživatelů drog.
Hrubý zisk Deníku N dosáhl podle sdělení vydavatele v roce 2024 výše
53 tisíc Kč. Počet předplatitelů přesahuje hranici 26 tisíc.
Počet aktivních podcastů se podle statistiky Forendors v tuzemsku
meziročně zvýšil o necelou třetinu.
Byť podcasty poslouchají miliony lidí, zadavatelé se do reklamy v těch
audio formátech příliš nehrnou.
Co vše se na českém trhu může propsat do marketingu, reklamy a komunikace?
Přinášíme přehled letošních trendů.