Televizní počasí zlepšují technologické inovace i zkušenosti
Předpověď počasí v televizním vysíláním zdaleka nestojí jen na
reportování očekávaných teplot. Co všechno příprava relace obnáší,
popisuje meteoroložka Dagmar Honsová.
Předpověď počasí v televizním vysíláním zdaleka nestojí jen na
reportování očekávaných teplot. Co všechno příprava relace obnáší,
popisuje meteoroložka Dagmar Honsová.
Během prázdnin spustila mediální agentura PHD ze skupiny Omnicom Media Group
programatickou DOOH kampaň pro značku KFC. Tato kampaň byla automaticky
řízena na základě aktuálních meteorologických dat
Pomocí cílení na základě nákupní nálady a chování zákazníků mohou
značky a agentury přizpůsobit své kreativy pro konkrétní lokality
s různým počasím, a tím lépe zaujmout spotřebitele.
# Tisk # Aktuality # Udržitelnost
Zástupci Fakta o klimatu představili na briefingu novinářům studie, které
mohou používat při své práci a při referování o extrémech počasí a
klimatické změně.
Kooperativa v kampani komunikuje novou službu, kterou připravila ve
spolupráci se společností Meteopress. Klienty upozorní na blížící se
nepříznivé projevy počasí.
Do své outdoorové kampaně nasadila doručovací služba Wolt citylighty, na
nichž se mění reklamní sdělení podle počasí.