Gambrinus pořádá v ČR amatérský turnaj v šipkách
Gambrinus se rozhodl zorganizovat po českých hospodách amatérský turnaj
v šipkách.
Gambrinus se rozhodl zorganizovat po českých hospodách amatérský turnaj
v šipkách.
Společnost Asahi spustila na LinkedInu kampaň na podporu povědomí o svých
udržitelných aktivitách.
Penny, Tesco, Kaufland nebo Datart přišly v nedávné době s projekty, kdy
využívají vlastní nepotřebné materiály nebo prostory u prodejen
k ekologickým aktivitám.
Oficiální partner Českého olympijského týmu, pivní značka Pilsner
Urquell, představil svou olympijskou kampaň.
Birell podporuje novou kampaní své limonády, které přejmenovává na tzv.
Birellády.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Koncert nazvaný „Z hospody do hospody“ skupin Chinaski a Mig 21 bude ve
středu večer živě přenášet Mall.tv z plzeňského pivovaru na obrazovky
téměř tří tisícovek tuzemských hospod.
Z České televize odchází moderátor Tomáš Drahoňovský, nastupuje do
Plzeňského Prazdroje.
Radegast připravil na podporu piva Ratar webovou soutěžní hru o přežití
v divočině.