# Aktuality # Marketing # Reklama
Pilsner Urquell má nové audio logo od MassiveMusic
Pilsner Urquell přeedstavuje nové audio logo. Inspirací pro jeho tvorbu byla
chuť plzeňského ležáku i typické zvuky pivovaru.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Pilsner Urquell přeedstavuje nové audio logo. Inspirací pro jeho tvorbu byla
chuť plzeňského ležáku i typické zvuky pivovaru.
# Aktuality # Výzkum # Marketing
V preferencích značek piva v Česku letos vede poprvé značka
nealkoholických piv a radlerů, Birell. Právě radlery zaznamenávají růst
popularity, ukazuje výzkum Nielsen Admosphere.
Plzeňský Prazdroj se rozhodl ukončit značku cideru Kingswood. Do budoucna se
bude soustředit na Frisco.
Italská značka piva Peroni Nastro Azzurro vstupuje přes Plzeňský Prazdroj
na český trh.
Pilsner Urquell otevře na Václavském náměstí v Praze na jaře
2023 zážitkové centrum Pilsner Urquell: The Original Beer Experience.
Plzeňský Prazdroj pomáhá vesnickým hospodám s vylepšením interiéru,
kvality služeb i marketingem.
Programu Volba sládků je pro Plzeňský Prazdroj významným marketingovým
nástrojem, popisuje jeho manažer Tomáš Drahoňovský.
Pilsner Urquell spustil brandovou kampaň, v které představuje nové pojetí
hrdosti ve vztahu k sobě samým i druhým lidem.