Na soutěži WPRCA bodují Chytrej výčep i Moji milí Slováci
Na mezinárodní soutěži World Public Relations and Communication Awards
získaly kampaně „Chytrej výčep“ a „Moji milí Slováci“ zlato.
Na mezinárodní soutěži World Public Relations and Communication Awards
získaly kampaně „Chytrej výčep“ a „Moji milí Slováci“ zlato.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Za pomoci umělé inteligence vytvořili sládci Plzeňského Prazdroje
recepturu i kampaň pro letošní Volbu sládků.
Plzeňský Prazdroj akceleroval svůj program Fresh Outlet zaměřený na
vylepšování exteriérů hospod a restaurací.
# Aktuality # Marketing # Udržitelnost
Plzeňský Prazdroj v rámci svého projektu Kytky pro chmel nechal na
chmelnici vyrůst obří půllitr z kytek.
Kategorii Marketers v soutěži Young Lions CZ ovládli marketéři
z Plzeňského Prazdroje. Vítězným týmem je dvojice Šimon Pokorný a
Martin Hanousek.
Velkopopovický Kozel přichází na trh s nealkoholickou novinkou Kozel
Nealko.
Značka Birell uvádí na trh nové příchutě Mango & Citrón,
Borůvka & Brusinka a Mandarinka & Yuzu.
Plzeňský Prazdroj svůj projekt „Chytrej výčep“ uvedl experimentem,
v němž ukázal hospodu bez energií.