Coca-Cola opět mění své logo na etiketách za jména
Coca-Cola vrací kampaň „Share a Coca-Cola“, v níž nahrazuje logo na
plechovkách a lahvích za jména či přezdívky spotřebitelů.
Coca-Cola vrací kampaň „Share a Coca-Cola“, v níž nahrazuje logo na
plechovkách a lahvích za jména či přezdívky spotřebitelů.
Bohemia Sekt představuje novinku v podobě Bohemia Mini v malém balení.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Korunní uvádí na trh funkční ochucenou minerální vodu v plechovce.
Podporuje ji remake písně „Čo o mne vieš“.
Energetický nápoj Big Shock! vydává limitovanou edici s motivem
Hunger Games.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Birell přichází s první podzimně laděnou limitovanou edicí. Podporuje ji
reklamní kampaní.
Mattoni rozšiřuje portfolio svých produktů v plechovkách. Uvádí novinku
s příchutí thajské limetky a jemně pikantního chilli.
Mattoni 1873 přináší na trh Mattoni Esence s příchutí jablka a máty ve
větším formátu.
Kaufland a Lidl spouští na vybraných prodejnách pilotní projekt zpětného
odběru PET lahví a plechovek.