# Aktuality # Výzkum # Marketing
V Česku hraje 8 z 10 lidí, KB uvádí kartu od streamera Agraela
Většina Čechů hraje pravidelně, pro mladší generaci jsou hry běžnou
součástí života, vyplývá z průzkumu Komerční banky.
# Aktuality # Výzkum # Marketing
Většina Čechů hraje pravidelně, pro mladší generaci jsou hry běžnou
součástí života, vyplývá z průzkumu Komerční banky.
Air Bank chce odměnit klienty, kteří používají platební kartu. Ti mají
nyní opět šanci vyhrát milion korun.
Air Bank plánuje začátkem příštího roku představit nové platební
řešení pro rozšíření bezhovostního placení. Uvede ho po značkou Cvak.
V nové kampani ČSOB se vlogeři rozhodují, co si pořídí za 1500 korun
získaných k novému účtu.
Home Credit startuje kampaň s názvem „10 tipů pro bezpečné placení“.
Chce zvýšit povědomí o nástrahách placení na internetu.
Visa chce novou kampaní motivovat spotřebitele k tomu, aby platili kartou,
prostřednictvím mobilního telefonu či chytrých hodinek.
Podle výzkumu KPMG 42 % lidí uvádí, že začali používat platební karty
více než dřív. Za první kvartál obchodníci zpracovali 339 mil.
karetních transakcí.