# Aktuality # Marketing # Lidé
Hořáková vede v Prazdroji nově rozvoj obchodu
Veronika Hořáková se stala šéfkou rozvoje obchodu Plzeňského Prazdroje.
Na její dosavadní pozici marketingového manažera pro nové kategorie je
vypsáno výběrové řízení.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Veronika Hořáková se stala šéfkou rozvoje obchodu Plzeňského Prazdroje.
Na její dosavadní pozici marketingového manažera pro nové kategorie je
vypsáno výběrové řízení.
Belgické pivo Stella Artois přichází s ilustrovanou kampaní. V závěru
roku uvede novou lahev.
Lidl přidává do stálého sortimentu v jednotlivých regionech piva od
regionálních výrobců.
Nová kampaň Pilsner Urquell přichází s příběhem výčepní Martiny
Navrátilové. Cílem je ukázat lidi, kteří pečují o kvalitu piva.
Rodinný pivovar Bernard přidává do portfolia i tvrdý alkohol. Pivní
pálenku uvede v limitovaném množství.
Značka Pilsner Urquell byla v prvním pololetí letošního roku podle
monitoringu Nielsen Admosphere také nejsilnějším pivním reklamním
zadavatelem.
Gambrinus chce kampaní i speciální akcí podpořit fotbalové kluby na
vesnicích a malých městech.
Ztráty českého pivovarnictví za tři měsíce nouzového stavu přesahují
4,7 mld. Kč, rostly jen tržby v maloobchodě. Gastro žádá
podporu vlády.
Pilsner Urquell zve lidi, kteří pomáhali ostatním v době krize, na
Prodanou nevěstu do Národního divadla. Ve spotu pak nechává operní pěvce
zpívat v prostředí pivovaru.
Koronavirová pandemie načas utlumila úvahy o zavedení přísnější
regulace alkoholové reklamy. O té se ale znovu začíná mluvit.