Clubhouse a Pinterest testují platby tvůrcům
Vytvářením a správou obsahu na sociálních sítích Pinterest a Clubhouse
si půjde vydělat, platformy ale volí odlišné cesty.
Vytvářením a správou obsahu na sociálních sítích Pinterest a Clubhouse
si půjde vydělat, platformy ale volí odlišné cesty.
Multimediální formát stories už nechybí ani na Pinterestu. Platforma chce
naskočit na aktuální trendy i sázkou na automaticky generované reklamy.
Personalizace reklamy bude na iPhonech těžší. Podle Bank of America a MKM
Partners to sítím uškodí různou měrou.
Digitální platformy vykazují během nejhorší ekonomické krize od
třicátých let minulého století solidní hospodářské výsledky.
Virtuální nástěnka nepřestává s rozšiřováním nákupních možností.
Více vidět budou vlivní uživatelé, ale například i vydavatelé módních
časopisů.
Kdo chce nabízet své zboží prostřednictvím nejpoužívanějšího
vyhledávače, nebude ho to nic stát. Alphabet chce prý ulevit podnikatelům.
V karanténě se řada lidí rozhodla zvelebovat své obydlí. Virtuální
nástěnka Pinterest toho chce využít a dát jim více možností, jak
nakupovat.
Jak na sociálních sítích šířit svá poselství ve zjitřené době
epidemie koronaviru tak, aby nepůsobila nevhodně? Platformy přinesly
marketérům i běžným uživatelům řadu tipů.