Pilulka představuje nový komunikační koncept „Můžete“
Pilulka spouští nový komunikační koncept „Můžete“, cílem je změnit
způsob, jak mluví o zdraví.
Pilulka spouští nový komunikační koncept „Můžete“, cílem je změnit
způsob, jak mluví o zdraví.
Pilulka.cz vstoupí do svého druhého desetiletí s balíčkem úspor i změn
v nejvyšším vedení.
Pilulka spouští novou službu Plus Care. Chce s ní motivovat ke zdravému
životnímu stylu a prevenci.
# Aktuality # Marketing # Retail
Pilulka navázala spolupráci s fitness sítí Form Factory. Společně
chtějí motivovat lidi k pohybu.
Pilulka spouští novou reklamní kampaň se sloganem „Lepší život sluší
každému“.
I když nejoblíbenějším místem doručení zůstává domov, zvyšuje se
zájem o vyzvedávání na některém z různých typů výdejních míst.
Trendem jsou především výdejní boxy.
Pilulka přichází po osmi letech s celkovou změnou své identity. Chce se
prezentovat jako atraktivní místo nákupu.
# Aktuality # Retail # Internet & Mobil
Zásilkovna nainstalovala po celé republice 500 Z-Boxů a do konce roku jich
plánuje mít 3500. Zároveň zvyšuje kapacitu své výdejní sítě na milion
zásilek denně.