Pilulka představuje nový komunikační koncept „Můžete“
Pilulka spouští nový komunikační koncept „Můžete“, cílem je změnit
způsob, jak mluví o zdraví.
Pilulka spouští nový komunikační koncept „Můžete“, cílem je změnit
způsob, jak mluví o zdraví.
Jarní kampaň skupiny Pilulka je spojena s upliftem značky, jejímž cílem
je posílení konzistence komunikace i udržení jednotného vizuální
stylu.
Klarna, společnost zabývající se zprostředkováváním plateb v oblasti
elektronického obchodování, oznámila expanzi do České republiky.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Marketing skupiny Pilulka od července přebírá Šimon Čapek. V pozici
střídá Vojtěcha Janouška.
Nestrategickou prací s cenou e-commerce přichází až o 10,2 miliard korun
zisku. Pomoci by měli pricing specialisté.
Pilulka spouští novou službu Plus Care. Chce s ní motivovat ke zdravému
životnímu stylu a prevenci.
Pilulka spouští novou reklamní kampaň se sloganem „Lepší život sluší
každému“.
Přesun zákazníků na internetu, rozvoj eReceptu i postupný nástup rozvozu
léků až domů, to vše s sebou přinesla pandemie v lékárenství.