# Aktuality # Marketing # Retail
Plzeňský Prazdroj otevřel v Praze dárkovou prodejnu
Plzeňský Prazdroj otevřel v Praze svou dárkovou prodejnu umístěnou mimo
vlastní pivovary.
# Aktuality # Marketing # Retail
Plzeňský Prazdroj otevřel v Praze svou dárkovou prodejnu umístěnou mimo
vlastní pivovary.
Designblok probíhá letos za přísných hygienických opatření. Někteří
partneři se neúčastní, naopak přibyly české značky.
Nová kampaň Pilsner Urquell přichází s příběhem výčepní Martiny
Navrátilové. Cílem je ukázat lidi, kteří pečují o kvalitu piva.
Značka Pilsner Urquell byla v prvním pololetí letošního roku podle
monitoringu Nielsen Admosphere také nejsilnějším pivním reklamním
zadavatelem.
Pilsner Urquell zve lidi, kteří pomáhali ostatním v době krize, na
Prodanou nevěstu do Národního divadla. Ve spotu pak nechává operní pěvce
zpívat v prostředí pivovaru.
Plzeňský pivovar chce štamgastům poděkovat za podporu. Po prvním pivu
Pilsner Urquell objednaném v hospodě dostanou další zdarma.