Komerční banka spustila kampaň k udržitelnosti
Se sloganem „O CO2 jde? se Komerční banka v kampani zaměřuje na tématem
udržitelnosti a klimatické změny.
Se sloganem „O CO2 jde? se Komerční banka v kampani zaměřuje na tématem
udržitelnosti a klimatické změny.
Síť mediálních agentur PHD si odnesla z letošního ročníku reklamního
festivalu Cannes Lions ocenění Mediální síť Festivalu.
U příležitosti letošního MS v hokeji připravila Škoda Auto kampaň se
Sašou Rašilovem v hlavní roli.
# Aktuality # Retail # Reklama
Penny se v nové kampani spojuje s Českou obcí sokolskou a AŠSK a podpoří
dětské sportovní kluby napříč všemi regiony, finančně a materiálně
celkovou částkou 5 mil. Kč.
Mediální agentura PHD zajistí i v letošním roce nákup a plánování
médií pro sportovní řetězec Sportisimo.
Žebříček COMvergence přináší pohled na tendry mediálních agentur
v roce 2020.
Mediální agentura PHD získala od oborového časopisu Campaign titul
mediální síť roku pro region EMEA.
V nové kampani napojila Škoda Auto svého servisního technika na
detektor lži.
Finanční skupina KB si v mediálním tendru opět vybrala agenturu PHD.
Soutěž Flema Media Awards, která oceňuje inovátorský a kreativní
přístup v mediálním plánování, vyhlásila vítěze 15. ročníku.