Zalando uvádí funkci doporučení velikosti pomocí fotografie
Zalando uvádí na trh novou funkci, která zákazníkům doporučí velikost na
základně jejich tělesných měr pomocí dvou fotografií.
Zalando uvádí na trh novou funkci, která zákazníkům doporučí velikost na
základně jejich tělesných měr pomocí dvou fotografií.
Doporučovací algoritmy mají mít na profesní sociální síti ještě
větší význam. Ovlivní to podobu kanálu příspěvků i vyhledávání.
Co ovlivní komunikaci podniků a značek v letošním roce, ukazuje
předpověď agentury Grayling.
Budoucnost v zákaznickém světě bude patřit umělé inteligenci, metaverzu
nebo rozšířené realitě, myslí si Bronislav Kvasnička, který se zaměřil
na několik trendů zákaznického chování v roce 2030.
HbbTV řešení může do lineární TV reklamy přinést personalizaci a
cílení. Z online reklamy mají provozovatelé online videa získat do pěti
let více než trojnásobek příjmů než z prodeje online předplatného.
I o tom se mluvilo na HbbTV Symposiu.
Domovská stránka Seznam.cz připravuje několik změn, které se projeví ve
zpravodajském feedu v následujících třech letech.
# Aktuality # Marketing # Retail
V pražské prodejně Dm drogerie v Novém Smíchově si budou zákazníci
moci vytisknout etikety s vlastní fotografií na vybrané produkty.
# Aktuality # Retail # Marketing
E-shopu Zalando se díky technologii podařilo redukovat objem vratek
o 10 %. Nabízí i služby personalizovaného stylisty.
Kinder Chocolate spouští soutěž, v níž je možné získat
personalizovaný přebal.
# Internet & Mobil # Marketing # Reklama
První ročník setkání Nexus Expo nastínil současné trendy v mediální a
reklamní komunikaci.