Penny nabízí ve věrnostní kampani produkty Vivess
Penny startuje novou věrnostní kampaň, v níž mohou zákazníci získat za
nasbírané body nádobí a spotřebiče Vivess se slevou.
Penny startuje novou věrnostní kampaň, v níž mohou zákazníci získat za
nasbírané body nádobí a spotřebiče Vivess se slevou.
Penny spustí začátkem roku aktivační kampaň „Akce, jak si račte
přát“, její součástí je soutěž o silikonová prsa, splátku hypotéky
nebo odvoz na nákup limuzínou.
Dosavadní tiskový mluvčí a vedoucí komunikace společnosti Penny Tomáš
Kubík ve své pozici skončil. Jeho nástupce se stále hledá.
Na českém trhu chtějí ve svých kampaních zadavatelé pomáhat proti
předvánočnímu stresu a touze po dokonalosti.
Digitální adventní kalendář řetězce Penny nabídne každý den nové hry
a výhry.
Penny spouští kampaň „Vánoce, jak si račte přát“, zákazníci v ní
mohou spolurozhodovat o tom, jakou nabídku naleznou v letácích.
Až 13 % značek na tuzemském trhu vnímají Češi jako blízké,
nejbližší jim je Lidl, YouTube nebo Dr.Max, vyplývá z průzkumu Ipsosu.
Penny spouští novou věrnostní kampaň pod názvem „Obří měkouši a
deky“.