Penny startuje věrnostní kampaň s plyšáky-polštářky
V nové sběratelské kampani nabízí Penny Market novou sérii plyšáků,
které se mohou proměnit v polštářky.
V nové sběratelské kampani nabízí Penny Market novou sérii plyšáků,
které se mohou proměnit v polštářky.
# Aktuality # Marketing # Retail
Penny přichází opět s letní hrou na mobilní telefony. Držitelé
věrnostních karet pak mohou vyhrát speciální ceny.
Penny, Tesco, Kaufland nebo Datart přišly v nedávné době s projekty, kdy
využívají vlastní nepotřebné materiály nebo prostory u prodejen
k ekologickým aktivitám.
# Aktuality # Reklama # Retail
Do projektu Hýbeme se hezky česky se přihlásilo více než 1100 týmů. Pro
druhou hlasovací fázi byl natočen nový spot, který namluvil Leoš Mareš.
# Aktuality # Reklama # Retail
Penny v rámci své kampaně „Hýbeme se hezky česky“ začíná nabízet
v nové věrnostní kampani sportovní tašky, batohy a další vybavení
značky Vivess.
Vinselekt Michlovský mění design etiket svých vín a přichází s novými
exkluzivními řadami pro řetězce. Na druhou polovinu roku pak chystá
komunikační kampaň.
Penny přichází s novou podobou svého věrnostního programu Moje Penny a
s ním i mobilní aplikaci.
Penny chce přivést děti zpátky ke sportu a zahájit na toto téma ve
společnosti diskuzi. „Pro nás to je kampaň na celý rok, potažmo několik
let,“ říká Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu Penny.