# Aktuality # Marketing # Retail
Paul zavádí dubajskou éclairku, nápoji chce oslovit Gen Z
Paul do prodeje uvádí éclair à la Dubaj, sezónními nápoji chce zaujmout
zejména mladé spotřebitele.
# Aktuality # Marketing # Retail
Paul do prodeje uvádí éclair à la Dubaj, sezónními nápoji chce zaujmout
zejména mladé spotřebitele.
V Paulovi milujeme Francii, dobré jídlo, tradice a příběhy, říká
marketérka Jana Zástěrová.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novou marketingovou manažerkou sítě francouzských pekařství Paul se stala
Jana Zástěrová.
# Aktuality # Retail # Marketing
Pekařství Paul plánuje další expanzi na tuzemském trhu, v Praze otevře
nové čtyři pobočky.
Pekařství Paul slaví 15 let v Česku. Podle marketingové manažerky Jany
Kozákové se značce daří a chce se stát lovebrandem.
# Aktuality # Retail # Reklama
V rámci oslav 15. výročí v Česku nabídne pekařství Paul makronky za
15 Kč. Uvede také limitovanou edici baretů díky spolupráci s TONAKem.
# Aktuality # Retail # Marketing
Pekařství Hello v příštím roce dokončí redesign svých poboček. Do
budoucna plánuje více investovat do online marketingu.
Síť francouzských pekařství Paul se rozhodla rozšířit svůj věrnostní
program. Pro členy nabízí nové benefity.