PetCenter uvádí nový koncept prodejen, láká na něj pop-upy
PetCenter přichází s novým konceptem svých obchodů. POdporuje ho pop-up
v obchodních centrech.
PetCenter přichází s novým konceptem svých obchodů. POdporuje ho pop-up
v obchodních centrech.
V nové sběratelské kampani cílí Albert nejen na děti, které se
v září vrací do školy, ale i na domácí mazlíčky.
Společnosti Vafo se osvědčila dlouhodobá kombinace TV a online. „Buduje
rychle povědomí o značce a dokáže nést emoce," říká šéf marketingu
Martin Šámal.
Kampaň dosáhne svého maxima až přibližně druhým nebo třetím rokem,
myslí si Robert Vojáček, ředitel pro strategický rozvoj a růst
společnosti PetCenter.
Česká značka krmiv a doplňků pro domácí mazlíčky startuje kampaň
„Perfektní páníček“.
# Aktuality # Retail # Marketing
Konference Friends of Pets se bude 17. září věnovat dynamicky se
vyvíjejícímu segmentu krmiv a potřeb pro domácí mazlíčky.