Televize A 11 opustila měření sledovanosti, prodává podle ceníku
Televize A 11 opustila oficiální měření televizní sledovanosti a
vrátila se k prodeji reklamy podle pásmového ceníku.
Televize A 11 opustila oficiální měření televizní sledovanosti a
vrátila se k prodeji reklamy podle pásmového ceníku.
Kvůli prodlení s platbami přišel provozovatel TV Barrandov o přidružené
členství v ATO. K datům elektronického měření sledovanosti ale má
přístup i nadále.
Projekt měření televizní sledovanosti a videoobsahu se nesmí zakonzervovat,
už teď musíme hledat cesty jeho dalšího rozvoje, říká nový jednatel ATO
Michal Jordan.
Sledování lineárního televizního vysílání je stále nejčastější
denní mediální aktivitou Čechů, ukazuje výzkum životního stylu
z projektu oficiálního měření televize a videoobsahu.
Výběrové řízení na nového realizátora elektronického měření
videoobsahu pro roky 2023–2027 se pomalu uzavírá. Na podobě crossmediální
části ale nepanuje shoda.
Průměrná délka denního času věnovaného sledování televize se loni
zvýšila na téměř čtyři hodiny. Za rok dvojnásobně narostla i tzv.
odložená sledovanost.