Sportovní TV stanice osloví statisíce až miliony diváků
Dosah sportovní kanálů se pohybuje od statisíce až miliony diváků,
záleží na tom, zda jsou šířeny volně, nebo zda jde o kanály placené.
Dosah sportovní kanálů se pohybuje od statisíce až miliony diváků,
záleží na tom, zda jsou šířeny volně, nebo zda jde o kanály placené.
Využívání placené televize se liší zejména podle věku televizních
diváků, přičemž mladší ji využívají více a starší naopak méně,
ukazuje Atmedia index.
Placenou televizi nevyužívá v Česku 44 % diváků ve věku 15–69 let.
Více než třetina z nich argumentuje tím, že je placená televize drahá.
Placenou televizi využívá podle Atmedia indexu 56 % Čechů ve věku
15–69. Za televizi v průměru platí 386 Kč měsíčně.
Počet placených TV kanálů, které jsou zapojeny v elektronickém měření
TV sledovanosti, se za posledních pět let zvýšil na 25, a jejich podíl
vzrostl na 3,6 %.
Antenna Group přebírá portfolio společnosti Sony Pictures Television Network
ve střední a východní Evropě čítající 22 placených televizních
kanálů.
Lidé, kteří platí za televizní vysílání, do něj v průměru investují
354 Kč měsíčně, vyplývá z indexu společnosti Atmedia.
O2 TV evidovala na konci prvního čtvrtletí 563 tisíc zákazníků, což
bylo meziročně o 23 % víc.