Během festivalu nabídnou Karlovy Vary aktivace na každém kroku
Začíná 59. ročník Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary a
s tím nejen přehlídka filmů, ale i partnerských aktivací.
Začíná 59. ročník Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary a
s tím nejen přehlídka filmů, ale i partnerských aktivací.
Festivalovou aktivaci letos využívají nejen nápojářské společnosti, ale
i automobilky, banky a nově také retaileři.
Sledování ledního hokeje je více rodinnou záležitostí, hokeji se svými
partnery fandí až 65 % žen, což otevírá nové komunikační možnosti pro
značky.
Věrnostní program společnosti T-Mobile funguje jeden rok. Má přes milion
registrovaných zákazníků.
Spolu se začátkem letní olympiády startuje u jezera Most i Olympijský
festival, kde se prezentují jednotlivé sporty i partneři.
Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary zahajuje svůj 58. ročník, jeho
partneři lákají na celou řadu aktivací.
Partneři mistrovství světa v ledním hokeji i národní hokejové
reprezentace startují své hokejové kampaně.
Začíná 57. ročník Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, na
který si jeho partneři připravili celou řadu aktivací.