Přehled událostí v marketingu v roce 2021
I rok 2021 významně poznamenala pandemie koronaviru, a také energetická
krize. Značky rovněž kladou stále větší důraz na udržitelnost.
I rok 2021 významně poznamenala pandemie koronaviru, a také energetická
krize. Značky rovněž kladou stále větší důraz na udržitelnost.
Díky pandemii vzrostla důvěra českých spotřebitelů v e-shopy, ukazuje
nová studie od Asociace pro elektronickou komerci.
Technologické společnosti se již nebojí investovat do komunikace. Je to
vidět na poptávce u specializovaných PR agentur.
Coworking a flexibilní kanceláře začínají být atraktivní i pro velké
firmy, které doposud spoléhaly na vlastní prostory. Do popředí se
dostávají potřeby lidí.
Letos v létě se uskuteční po šesté program Journey: Journalism Bootcamp.
Přihlášky budou otevřené do 30. dubna 2021.
Méně než polovina dospělých důvěřuje reklamě na sociálních sítích.
Oceňují však její relevanci.
V druhé vlně pandemie se zájem médií o aktivitu firem na poli boje proti
koronaviru změnil.