Do marketingu investuje Palírna U Zeleného stromu 20 % příjmů
Do rozvoje značek investujeme zhruba 20 % z obratu společnosti, říká
Boris Rajdl z Palírny U Zeleného stromu.
Do rozvoje značek investujeme zhruba 20 % z obratu společnosti, říká
Boris Rajdl z Palírny U Zeleného stromu.
Značka Stará žitná myslivecká připravila výroční limitovanou edici
s ilustrací Marka Ehrenbergera.
Rum Heffron uvádí na trh již čtvrtou limitovanou edici, s níž vzdává
hold české odvaze, tentokrát letcům RAF.
Novinkou Tuzemák Objevitel cílí Palírna U Zeleného stromu na lidi, kteří
se nebojí vybočit z rutiny.
Palírna U Zeleného stromu připravila pro svou značku Heffron limitovanou
edici Masaryk.
Palírna U Zeleného stromu rozšiřuje produktovou nabídku své značky
třtinového rumu Heffron.
Hanácká vodka přichází s letní edicí, jejíž etiketu zdobí
pestrobarevné postavičky užívající si zábavu u vody.
Palírna U Zeleného stromu míří s novinkou do segmentu
prémiových vodek.