# Aktuality # Marketing # Lidé
Marketingovým ředitelem Ovečkárny se stal Matěj Slavík
Do čela marketingu e-shopu Ovečkárna nastupuje Matěj Slavík, do firmy
přichází z Notina.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Do čela marketingu e-shopu Ovečkárna nastupuje Matěj Slavík, do firmy
přichází z Notina.
S novou značkou OlaOla chtějí Martin a Lucie Bernátkovi zpřístupnit
dlouhověkost každému. Nabídne dostupné suplementy i sebediagnostiku.
Ovečkárna představuje pod svou značkou Woolee tenisky z recyklované vlny.
Vyrobila je ve spolupráci s Baťou.
Ovečkárna připravila ve spolupráci se značkou Baťa huňaté farmářky.
Ovečkárna otevřela svou první pražskou pobočku, po Zlíně se jedná
o druhý obchod e-shopu s produkty především z ovčí vlny.
Jaká reklama funguje na generaci Z, zjišťovala agentura Ipsos. Spíš než
být cool se vyplatí být tematicky relevantní.
# Aktuality # Marketing # Reklama
E-shop specializovaný na produkty z ovčí vlny a dalších přírodních
materiálů se v zahraničí rebranduje.
Které z reklam u spotřebitelů v loňském roce rezonovaly, ukazuje
analýza agentury Ipsos.