Praha odkoupila od JCDecaux za 133 mil. Kč přístřešky pro MHD
Celkem jde o 429 přístřešků pro zastávky MHD a 160 samostatně
stojících reklamních ploch.
Celkem jde o 429 přístřešků pro zastávky MHD a 160 samostatně
stojících reklamních ploch.
Skupina BigBoard připravuje spojení dvou obchodních oddělení. Klientům má
přinést jednodušší plánování a realizaci jejich kampaní.
Vision Thing rozšířila svou programatickou DOOH síť o tři nové lokality
v Praze.
# Aktuality # Outdoor # Reklama
Unilever využil nový formát outdooru CGI (vytvořený počítačem) pro
propagaci své značky Domestos.
Akvizicí společnosti City-Tools získává euroAWK do svého portfolia
700 reklamních ploch typu CLV.
Síť prodejen s tabákovými výrobky Traficon odhalila nový koncept prodejen
a ambici stát se dvojkou na tuzemském trhu. Prvenství dlouhodobě patří
síti Geco.
Vlastnická struktura společnosti BigBoard Praha má doznat změn, ÚOHS se
začal zabývat spojením společností BB Global a BigBoard Praha.
Pronájem reklamních ploch na městském mobiliáři spustil CityZoom ze
skupiny BigBoard Praha od 1. října 2024.