Praha se pře s firmou JCDecaux kvůli přístřeškům MHD
Zástupci JCDecaux uvedli, že pokud magistrát na základě opce o pět let
prodlouží stávající smlouvu, společnost na svoje náklady postaví
300 nových zastávek.
Zástupci JCDecaux uvedli, že pokud magistrát na základě opce o pět let
prodlouží stávající smlouvu, společnost na svoje náklady postaví
300 nových zastávek.
New Age Adevrtising, která pro Cinema City zajišťuje prodej reklamy,
zaznamenala loni navýšení příjmů z kinoreklamy o téměř čtvrtinu.
Sít sdružující holografické reklamní plochy ve velikosti CLV zatím
pokrývá velká pražská obchodní centra.
Vyšší výnosy stěžejních firem skupiny JCDecaux přinesl rok 2018,
o městský mobiliář v Praze bude ale muset firma bojovat.
Provozovatel dvanácti multiplexů a jednoho megaplexu mění marketingového
ředitele.
MetroZoom je podle svého vyjádření od 1. listopadu jediným provozovatelem
reklamy v pražském metru a jeho prostorách. Konkurenční Rencar se proti
tomu ohrazuje.
Slovenská mediální skupina Joj Media House zvýšila na českém trhu
v prvním letošním pololetí výnosy.
Společnost BigMedia má novou výkonnou ředitelku. V září se jí stala
Dana Svobodová.
euroAWK rozšiřuje své billboardové portfolio o plochy společnosti
Darothore.
Klienti mohou reklamu v metru nakupovat podle definovaných sítí. Periody
kampaní jsou 14denní.