MetroZoom rozšířila v metru síť digitálních CLV
MetroZoom ze skupiny BigBoard Praha navýšila počet digitálních CLV
v pražském metru na čtyřicet.
MetroZoom ze skupiny BigBoard Praha navýšila počet digitálních CLV
v pražském metru na čtyřicet.
# TV # Internet & Mobil # Tisk # Rádio # Outdoor # Infografiky
Přinášíme aktualizovanou mapu vlastníků českých médií. Přehled je
aktualizován s platností k 26. říjnu 2020.
Vláda schválila 98 milionů korun pro mimořádnou výzvu Státního fondu
kinematografie.
# Outdoor # Internet & Mobil # Aktuality
V Česku se uskutečnil první pilotní test programaticky nakupované
digitální outdoorové reklamy (DOOH). Stalo se tak na začátku září na
festivalu Greenfest na pražském Střeleckém ostrově.
MetroZoom ve spolupráci s O2 Media rozšířila možnost chytrého
plánování kampaní pomocí nástroje BigPlan i do pražského metra.
Obvodní soud pro Prahu 9 se bude znovu zabývat sporem o platnost smlouvy
mezi pražským dopravním podnikem a firmou Rencar.
Klienti tak mohou poprvé i v metru vyzkoušet digitální venkovní reklamu.
# Aktuality # Outdoor # Reklama
Kvůli snaze omezit tzv. vizuální smog Praha vypoví 38 smluv na pozemky,
které pronajímá pro umístění reklamních poutačů.
Opakovaně odložené premiéry letošních blockbusterů stojí filmová studia
nemalé prostředky. I proto si nové hity hledají cestu ke streamovacím
službám.
Svazu provozovatelů venkovní reklamy kritizuje město za nedostatečnou
komunikaci s provozovateli reklamy. Primátor Zdeněk Hřib vyvěšení plachty
odsoudil.