Mobilboard poskytla LED pro předvánoční vzkazy
Reklamní agentura Mobilboard spustila na konci roku speciální kampaň
Řekněte to LEDkou.
Reklamní agentura Mobilboard spustila na konci roku speciální kampaň
Řekněte to LEDkou.
Zhruba 900 přístřešků na zastávkách MHD, které nyní v Praze vlastní
a provozuje společnost JCDecaux, bude nahrazeno novým mobiliářem.
Obchodním ředitelem společnosti JCDecaux se stal Tomáš Soukup, ve vedení
obchodního týmu vystřídal Kamilu Mortimer.
# Outdoor # Internet & Mobil # Aktuality
V Česku se uskutečnil první pilotní test programaticky nakupované
digitální outdoorové reklamy (DOOH). Stalo se tak na začátku září na
festivalu Greenfest na pražském Střeleckém ostrově.
MetroZoom ve spolupráci s O2 Media rozšířila možnost chytrého
plánování kampaní pomocí nástroje BigPlan i do pražského metra.
# Aktuality # Outdoor # Reklama
Kvůli snaze omezit tzv. vizuální smog Praha vypoví 38 smluv na pozemky,
které pronajímá pro umístění reklamních poutačů.
Svazu provozovatelů venkovní reklamy kritizuje město za nedostatečnou
komunikaci s provozovateli reklamy. Primátor Zdeněk Hřib vyvěšení plachty
odsoudil.
V ohlédnutí za uplynulými ročníky soutěže Flema pokračujeme kategorií
outdoorových médií.