Alpine Pro uvádí novou značku městské módy Nax
Český výrobce outdoorového oblečení přichází na trh s novou
značkou Nax.
Český výrobce outdoorového oblečení přichází na trh s novou
značkou Nax.
Sedmdesát digitálních CLV v pražském metru nabízí od 16. května
2022 společnost MetroZoom. Kromě toho přichází s novou sítí Max Plus.
Společnost LEDmultimedia rozšířila nabídku svých digitálních LED ploch
o obrazovku v pražském OC Flora.
Adwheels nabízí reklamu na návěsech nákladních automobilů. Chce tak
oslovit lidi neobvyklým formátem, který nelze přeladit ani vypnout.
Plakáty a někde i digitální obrazovky mají být k dispozici zadavatelům
reklamy na nových zastávkách pražské MHD. Celkem jde o 690 zastávek,
jejichž výměna bude zakončena v červnu 2023.
Společnost Mobilboard, která se specializuje na prodej reklamy
v prostředcích MHD, přistoupila po 18 letech ke zrušení agenturní
provize.
Vybudování znalosti značky pomocí CLV kampaně má srovnatelné nebo
i lepší výsledky jako budování pomocí online médií, zjistil výzkum
euroAWK a GroupM. Pomocí virtuální značky jogurtů Karkulka otestovaly
efektivitu venkovní reklamy.
Zážitkový byznys prochází renesancí, firma Zážitky.cz proto kupuje
největší horkovzdušný balón ve střední Evropě.