MetroZoom rozšiřuje síť digitálních CLV v metru na 100 ploch
Síť digitálních CLV v pražském metru MetroZoom se rozšířila o dvacet
ploch a celkově jich tak obsahuje rovnou stovku.
Síť digitálních CLV v pražském metru MetroZoom se rozšířila o dvacet
ploch a celkově jich tak obsahuje rovnou stovku.
Český startup Ad-Riders nabízí placenou inzerci na automobilech.
Na území Prahy splňuje všechny předpisy pouze 17 procent z celkem
1531 billboardů umístěných podél silnic první třídy. Ukazuje to
statistika magistrátu.
Vedle rozšíření počtu outdoorových ploch, které je možné koupit online,
se prodlužuje i doba jejich objednávek na 12 měsíců dopředu.
U příležitosti oslav Dne nezávislosti Ukrajiny odstartoval projekt
„Flowers of Hope“, jenž umožňuje pomoci lidem zasaženým válkou.
Nově platforma Vision Thing měří publikum na silnicích, mimo jiné na
největším digitálním billboardu v České republice.
# Aktuality # Outdoor # Reklama
Mediální skupina OMG využila digitální reklamní plochu ve veřejném
prostoru pro netradiční kreativní kampaň.
Dm drogerie markt využila pro svou mezinárodní kampaň velkoplošné prostory
v podobě mural art v Praze, Brně a v Plzni. Jak příprava a realizace
probíhaly?