Streamingový trh čekají změny, předplatné poroste pomaleji než reklama
Pětiletý výhled vývoje výnosů na streamingovém trhu podle PwC naznačuje
jen mírné navyšování výnosů z předplatného a naopak dvouciferný růst
výnosů z reklamy.
Pětiletý výhled vývoje výnosů na streamingovém trhu podle PwC naznačuje
jen mírné navyšování výnosů z předplatného a naopak dvouciferný růst
výnosů z reklamy.
Online služby působící na českém trhu (zdaleka nejen ty české)
připravily v průběhu léta řadu novinek. Ty jsou přípravou na televizní
podzim.
Zájem o sledování videoobsahu se dál znatelně zvyšuje, uvádí
společnost České Radiokomunikace.
Netflix i YouTube mají stále na evropském trhu video služeb nejvyšší
podíl, s příchodem nových a i lokálních platforem se ale postupně
snižuje.
Po více než dvouleté odmlce se uskutečnila v německém Kolíně nad Rýnem
největší evropská digitální konference DMEXCO. Jak ji viděl Pavol Lukáč
z mediální agentury OMD, popisuje v dalším vydání rubriky Pohledem
zevnitř.
Virtuální realita (VR) a herní průmysl se stávají hlavními akcelerátory
růstového vývoje na trhu médií a zábavy. Daří se také internetové
reklamě, OTT i klasickému TV vysílání, ukazuje prognóza PwC.
Americký zpravodajský kanál vstoupí do Evropy, od června začne vysílat
přes satelit. Dostupný bude i v Česku.
Sociální sítě, založené na sdílení videoobsahu, začínají ve
sportovním marketingu hrát zásadní roli.
O2 TV pokračovala i v loňském roce v rozšiřování počtu svých
předplatitelů.
# Aktuality # Internet & Mobil
Lidé sledují více video obsahu na internetu, přenesená data v síti
Českých Radiokomunikací se zvýšila o 25 procent.