Penny chce kampaní edukovat o první pomoci
Penny spouští osvětovou kampaň pro veřejnost. Chce ji spolu se
záchranářem Markem Dvořákem proškolit v poskytování první pomoci.
Penny spouští osvětovou kampaň pro veřejnost. Chce ji spolu se
záchranářem Markem Dvořákem proškolit v poskytování první pomoci.
V rámci kampaně Suchej únor mohou jeho účastníci získat online batoh
s benefity, slevami a zábavou na doma.
Česká asociace pojišťoven a Policie ČR spouští novou preventivní kampaň
„Zkratky“, jež se zaměřuje na boj proti drogám.
In Iustitia spouští kampaň „Chyba v zákoně“, s níž upozorňuje na
nedostatečnou právní ochranu proti předsudečnému násilí.
Diageo se spojilo s tanečním souborem Attraction a ve společné kampani
upozorňují na nebezpečí řízení pod vlivem alkoholu.
Suchej únor startuje 11. ročník své osvětové kampaně, letos se sloganem
„Nepít je umění“ a grafikou Báry Kmecové.
Nikoho nementorujeme, jde nám o čistou osvětu a inspiraci, říká
o kampani Suchej únor její vedoucí Petr Freimann.
Značka cereálií se spojuje s organizací Forsage Eco, společně chtějí
upozornit na nenahraditelnost včel.