Opavia se spojuje s hokejem, spouští kampaň
Opavia se stala partnerem Českého svazu ledního hokeje, startuje kampaň se
soutěží o zájezd do Dánska.
Opavia se stala partnerem Českého svazu ledního hokeje, startuje kampaň se
soutěží o zájezd do Dánska.
V posledním roce byla v segmentu oplatky, sušenky největším inzerentem
společnost Opavia – Lu, ze značek Zlaté.
Mondelēz přináší před sváteční sezónou speciální vánoční edice
svých značek Milka, Fidorka a Opavia.
Spot „Po generace v rodinách“ od značky Opavia pracuje hlavně
s emocemi. Skrývá se v ní ale i důmyslný branding, odhaluje agentura
Behavio.
Značka Opavia nasazuje po třech letech novou televizní reklamu.
Značky Milka a Opavia z portfolia společnosti Mondelēz International uvádí
na trh novinky.