# Aktuality # Outdoor # Reklama
Omnicom Media Group využila billboard přes RTB
Mediální skupina OMG využila digitální reklamní plochu ve veřejném
prostoru pro netradiční kreativní kampaň.
# Aktuality # Outdoor # Reklama
Mediální skupina OMG využila digitální reklamní plochu ve veřejném
prostoru pro netradiční kreativní kampaň.
Dm drogerie markt využila pro svou mezinárodní kampaň velkoplošné prostory
v podobě mural art v Praze, Brně a v Plzni. Jak příprava a realizace
probíhaly?
# Aktuality # Internet & Mobil # Outdoor
BigBoard Praha spustí od července online divizi, v rámci které chce
rozvíjet stávající online projekty a také vstupovat do projektů nových.
Sedmdesát digitálních CLV v pražském metru nabízí od 16. května
2022 společnost MetroZoom. Kromě toho přichází s novou sítí Max Plus.
# Aktuality # Outdoor # Lidé # Reklama
O klienty společnosti Lurity, jež spravuje kampaně na 922 digitálních
obrazovkách, se nově stará Katja Janečková.
Vybudování znalosti značky pomocí CLV kampaně má srovnatelné nebo
i lepší výsledky jako budování pomocí online médií, zjistil výzkum
euroAWK a GroupM. Pomocí virtuální značky jogurtů Karkulka otestovaly
efektivitu venkovní reklamy.
Síť digitálních ploch CLV v pražském metru se rozšiřuje o osm
dalších nosičů. Celkově tak čítá 50 kusů.
Společnost Mobilboard rozšířila pokrytí venkovní reklamy na vozech
veřejné dopravy na Vysočině, ve středních, východních i jižních
Čechách.
# Aktuality # Outdoor # Reklama
Kooperativa využívá technologii dynamického CLV v pražském metru, na
kterém obsahově reaguje na změnu počasí.
Slovenská společnost Lurity, která provozuje digitální OOH plochy, plánuje
posílení svých aktivit na českém trhu.