Jak lze propojit inzerci v televizi s programatickou reklamou?
Zdá se, že televize a programatická reklama nemají příliš společného.
Časy se ale mění, píše ve svém komentáři Michael Štádler z Adformu.
Zdá se, že televize a programatická reklama nemají příliš společného.
Časy se ale mění, píše ve svém komentáři Michael Štádler z Adformu.
V minulém roce rostl trh slovenské onlinové reklamy o 2,5%. V druhém
půlroce však nastal pokles.
Od 1. dubna se Mall.tv přejmenuje na Fameplay.tv. Vizuální identitu
připravilo Studio Najbrt. Video platforma ohlašuje také záměr být
aktivnější na mezinárodních trzích.
Na Kaufland.cz bude od uvedení více než 2000 registrovaných obchodníků.
Nová data České statistického úřadu (ČSÚ) za rok 2022 potvrzují
rychlý nárůst sledovanosti placených videí i rozšiřování chytrých
televizorů v českých domácnostech.
Asociace HbbTV zveřejnila v úterý 14. března novou specifikaci svého
stejnojmenného standardu ve verzi 2.0.4.
Tři čtvrtiny tuzemské online populace nakupuje papírové knihy. Do
kamenných prodejen chodí několikrát ročně. Jen elektronické knihy
nakupuje desetina populace, ukazuje výzkum Ressolution Group.
# Aktuality # Internet & Mobil
Od středy 19. do čtvrtka 20. dubna proběhne v rámci konference Web Expo
57 přednášek ve třech sálech.
V Praze a Brně testuje Billa svůj e-shop, na němž v počáteční fázi
nabízí sedm tisíc výrobků včetně privátních značek.
# TV # Internet & Mobil # Lidé
Skupina Prima zřizuje post ředitele Online, který byl od odchodu Daniela
Grunta neobsazený. Nastoupil na něj Igor Kalaš, který dříve pracoval
v Seznam.cz.