Markíza spustila online zpravodajství TN Live, má ho i TV Nova
Televize Markíza spustila v pondělí 9. června dopoledne nový
zpravodajský projekt TN Live. Označuje ho za přelomový projekt a za novou
éru zpravodajství TV Markíza.
Televize Markíza spustila v pondělí 9. června dopoledne nový
zpravodajský projekt TN Live. Označuje ho za přelomový projekt a za novou
éru zpravodajství TV Markíza.
Počet digitálních reklamních sdělení, se kterými se čeští uživatelé
mohou na internetu setkat, dosahuje podle studie společnosti Eskimi téměř
700 denně.
Po vzoru kampaní Performance Max přichází Seznam ve své reklamní síti
Sklik se zjednodušením zadávaných kampaní v rámci svého portfolia.
Uživatelské dotazy v online vyhledávání se díky AI stávají
komplexnějšími a delšími. Odpovědi generované AI jim zase poskytují
širší kontext. To vytváří nové prostředí pro tvorbu i cílení reklamy
ve vyhledávání. Je to jedna ze změn, které do digitálního marketingu
přicházejí s rozšířením pokročilých nástrojů umělé inteligence.
Pro českou e-commerce existuje nemalá konkurence i v zahraničí. Na
e-shopech v anglickém jazyce dnes nakupuje 18 % českých spotřebitelů.
Do digitální reklamy směřují v Evropě dvě třetiny reklamních investic.
Většina evropských zemí loni zaznamenala dvouciferný růst výdajů do
digitální reklamy, shrnuje nová zpráva IAB Europe.
# Internet & Mobil # Aktuality # Výzkum
Kyberšikana je problémem, který se dotýká už většiny českých dětí a
mladistvých ve věku 11–21 let. Vyplývá to z výzkumu, který si zadal
operátor T-Mobile.
# Aktuality # Tisk # Internet & Mobil
Okresní zprávy, nové rubriky, prostor pro veřejnost na platformě Moje Metro
a také podcast o Praze přináší nová podoba onlinové verze
deníku Metro.