Košík v kampani apeluje, aby se nekrátily prázdniny
V nové back-to-school kampani se Košík rozhodl oslovit rodiče, aby kvůli
nákupu věcí do školy nekrátili dětem prázdniny.
V nové back-to-school kampani se Košík rozhodl oslovit rodiče, aby kvůli
nákupu věcí do školy nekrátili dětem prázdniny.
Košík zaznamenal tento rok zvýšený zájem o doručení nákupů na
chalupu.
Rohlík se spojuje s Testuj.to, nově nabídne ověřené recenze
u vybraného zboží.
Online supermarket Košík.cz rozšiřuje své služby po České republice.
Mimo jiné slibuje zařazení nových regionů, rychlé doručení, hlídání
cen či výhodnou dopravu.
Košík rozšiřuje svou působnost. Čerstvé potraviny nabídne každé druhé
domácnosti.
# Marketing # Retail # Aktuality
Košík reaguje na zvýšený zájem Čechů nakupovat přes mobilní telefon a
vylepšuje svou mobilní aplikaci.
Rohlík zavádí nové 100% rozložitelné sáčky z kukuřičného škrobu.
Nově do nich balí pečivo.
Rohlík uvádí novou privátní značku kávy Ubomi. Nabídne i doma
kompostovatelné kávové kapsle.
Košík umožní zákazníkům doplnit nákup pár hodin před příjezdem
kurýra.
Do vedení českého Rohlíku nastupuje Olin Novák. V pozici od října
vystřídá Petra Pavlíka.