# Aktuality # Reklama # Marketing
Shoptet uvádí nástroj Kampaně na správu online reklamy
Shoptet přichází na trh s novým nástrojem, který má e-shopařům
ušetřit náklady na reklamu.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Shoptet přichází na trh s novým nástrojem, který má e-shopařům
ušetřit náklady na reklamu.
Je velice důležité, aby zadavatelé kladli důraz na kvalitu zpracování a
segmentaci svých vlastních dat, píše Jakub Novotný ze Seznamu v reakci na
nový postoj Googlu ve věci cookies třetích stran.
Stále více zadavatelů si uvědomuje, že jejich produkce má dopad na
životní prostředí, a to i v oblasti reklamní komunikace, říká šéf
Teadsu Daniel Tvrz.
Michal Benatzky z e-shopové platformy Upgates připravil souhrn kroků pro
e-shopy před ukončením podpory cookies třetích stran.
# Aktuality # Internet & Mobil
Nový formát Multiformat Carousel umožňuje nejen přehrávat video reklamní
spoty, ale také zobrazovat bannerovou reklamu v nekonečné smyčce.
Na webech CNC se nově objevuje nabídka pro uživatele, kteří nechtějí
sdílet své informace o historii prohlížení, aby se registrovali za
měsíční poplatek 99 Kč a sledovali obsah bez reklamy.
Výdaje do online reklamy loni dosáhly téměř 60 miliard korun a meziročně
vzrostly o 5 %, oznámilo profesní sdružení SPIR na základě výzkumu
reklamních investic. Odhad vývoje pro rok 2024 ale neposkytlo kvůli změnám
na trhu.
Seznam.cz zpoplatní možnost využívání služeb bez cílené reklamy. Do
budoucna připravuje i zpoplatněnou možnost sledovat obsah na Seznamu bez
display reklamy.