Studie: Češi jsou denně vystaveni téměř 700 online reklamám
Počet digitálních reklamních sdělení, se kterými se čeští uživatelé
mohou na internetu setkat, dosahuje podle studie společnosti Eskimi téměř
700 denně.
Počet digitálních reklamních sdělení, se kterými se čeští uživatelé
mohou na internetu setkat, dosahuje podle studie společnosti Eskimi téměř
700 denně.
Data reklamního systému Sklik od společnosti Seznam.cz ukazují, že cílení
online kampaní s využitím vlastních dat se zvyšuje.
Během posledního roku Seznam.cz zcela přepracoval metodu, jak identifikuje
zájmy uživatelů, popisuje Jiří Udatný.
Zatímco klasická rádiová reklama si v nabídce společnosti Radiohouse
zachovává pro příští rok podobné ceny jako letos, u reklamy
v digitálním audiu je růst vyšší.
Integrace systému Boost.space do reklamního systému Sklik od Seznamu může
výrazně rozšířit možnosti cílení na základě dat prvních stran,
popisuje Jiří Udatný.
Pokud uživatel nesouhlasí se zpracováním dat a chce web navštívit a
procházet ho bez reklamy, měl by za to zaplatit. Economia se přidává
k dalším provozovatelům českého internetu, kteří zavádějí
consent wall.
Za předem známou cenu nakoupí klienti určitý počet zobrazení ve zvoleném
časovém intervalu na konkrétním místě na webu.
Audio reklama a online reklama se vhodně doplňují a rozšiřují možnosti
tradiční rádiové reklamy, zaznělo na dalším setkání pořádaném
agenturou Visibility.