Téměř polovina českých e-shopů nevyužívá e-mail marketing
Necelá polovina českých e-shopů zcela opomíjí e-mail marketingovou
komunikaci se svými zákazníky, zjistila studie od Sherpas Tech.
Necelá polovina českých e-shopů zcela opomíjí e-mail marketingovou
komunikaci se svými zákazníky, zjistila studie od Sherpas Tech.
Místo klasického seznamu odkazů se uživatelům stále častěji zobrazují
AI-generovaná shrnutí odpovědí. Tato změna chování nutí marketéry
přemýšlet jinak nejen o SEO, ale i o výkonnostních kampaních,
přibližují zástupci agentury Taste.
Streamovací platformy stále více investují do sportovních práv, která se
stala klíčovým tahákem pro diváky i inzerenty, všímá si Erika Luzsicza.
Růst podporuje především e-commerce a sociální sítě, zatímco do
popředí vstupují nové technologie včetně umělé inteligence a personalizace obsahu, shrnuje studie o vývoji online reklamy do roku 2030.
Operátor optického internetu ČEZNET, který patří do energetické Skupiny
ČEZ, začal nabízet v uplynulých měsících svým zákazníkům i placenou
televizní službu.
Vlastník týdeníku Echo investoval do výstavby nového studia pro svůj
diskusní videopořad Echo Prime Time.
Po Facebooku a Instagramu vstupuje šéfkuchař Zdeněk Pohlreich se svým
kanálem i na YouTube.
Od září budou mít možnost tvůrci i publikum využívat novou funkci
v podobě darovacího tlačítka. Součástí produktových změn je i změna
výše provize pro autory z reklamy, která se od září sníží na 40 %.
Amazon představil pro podzimní měsíce silnou sérii titulů pro kina
i službu Prime Video. Ochutnávka deseti titulů slibuje zábavu pro diváky
napříč žánry. Očekáván je i akční thriller Play Dirty, v hlavní
roli Mark Wahlberg. Premiéru má 1. října.
Provozovatel webů Zing.cz, Hrej.cz a Spite.cz rozšiřuje své webové
portfolio o Svethardware.cz a Digimanie.cz.