# Aktuality # Online # TV & video # Lidé
Obchod sociálních médií skupiny Óčko vede Vojtěch Vavrek
Vojtěch Vavrek nově řídí obchodní část sociálních médií
skupiny Óčko.
# Aktuality # Online # TV & video # Lidé
Vojtěch Vavrek nově řídí obchodní část sociálních médií
skupiny Óčko.
Evropský sbor pro ochranu osobních údajů dospěl k závěru, že nabízet
placené služby jako jedinou alternativu služeb zahrnujících zpracovávání
osobních údajů k reklamním účelům není správnou cestou.
Zpravodajský portál iDnes.cz mění po několika letech svou podobu. V první
fázi prošla změnou domovská stránka iDnes.cz a její hlavní části.
Výdaje do online reklamy loni dosáhly téměř 60 miliard korun a meziročně
vzrostly o 5 %, oznámilo profesní sdružení SPIR na základě výzkumu
reklamních investic. Odhad vývoje pro rok 2024 ale neposkytlo kvůli změnám
na trhu.
Populární videoserver představil několik funkcí, které mají z YouTube
udělat ještě efektivnější prodejní kanál. Podobné ambice má i TikTok.
Jiří Janoušek zjišťoval, proč je většina schůzek neefektivních.
Řešení, jak si s tím poradit, představí na letošní konferenci WebExpo.
Celých 94 % předplatitelů podcastů podporuje jednoho tvůrce, zůstávají
u něj v průměru 10 měsíců, vyplývá z dat Forendors.
BurdaMedia Extra prodlužuje o den konání jarní části své největší
nákupní akce Dny Marianne.
Letošní zaměření konference WebExpo reaguje na vývoj umělé inteligence.
Ta se stává nedílnou součástí našich profesních i osobních životů,
přitom ani přesně nevíme, jaké možnosti i rizika nám přináší.
Óčko vyvinulo vlastní řešení, díky kterému propojí obsah ze sociální
sítě Instagram se svým lineárním televizním vysíláním.