• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV & video

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Online

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Online

Přejít na články

/media/24132/penny_kampan_gs_tis_5923

# Reklama # Online

Nejúspěšnější reklamu na českém YouTube měl loni řetězec Penny

Po 6. května 2024 07:00 6 min

Nejúspěšnější reklamní spoty na českém YouTube měly loni značky Penny, Škoda Auto a McDonald's, ukazuje žebříček YouTube Ads Leaderboard.

/media/11613/petr-houzar

# Online # TV & video

YouTube při umísťování spotů naplno využívá umělou inteligenci

Po 6. května 2024 06:50 6 min

Videoportál YouTube začal pro umísťování spotů naplno využívat nástroje umělé inteligence od své mateřské společnosti Google. Díky tomu lze nasazení spotů lépe optimalizovat, říká Petr Houzar.

/media/17676/instagram_shutterstock

# Online

Instagram plánuje úpravu algoritmů, podpoří originalitu

Ne 5. května 2024 08:00 3 min

Vizuální sociální síť se chystá zatřást svým systémem na doporučování obsahu. Chce přivést více pozornosti k těm profilům, které tvoří originální obsah.

/media/2cypfuiz/cnn-prima-hlavní-zprávy-menší

# Aktuality # TV & video # Online

Podíl CNN Prima News je kolem 2 %, přidává videopodcasty

Pá 3. května 2024 13:05 3 min

Podíl stanice CNN Prima News se postupně zvyšuje, za poslední rok se pohybuje kolem 2 %.

/media/q5mbmqz3/vlm_roman-gallo

# Tisk # Online

Roman Gallo: Dosah Deníku v regionech je větší než před lety

Pá 3. května 2024 12:15 17 min

Regionální deníky Deník se z výlučně tištěné podoby rozšířily i do internetu, kde oslovují miliony uživatelů měsíčně, říká Roman Gallo, šéfredaktor Deníku a Denik.cz.

/media/kmgluga1/informace_unsplash

# Online # Udržitelnost # Aktuality

CEDMO: Nejvíce u nás rezonovala dezinformace o Green Dealu

Pá 3. května 2024 07:45 2 min

Středoevropská observatoř digitálních médií (CEDMO) zjišťovala, jaký podíl obyvatel v Česku a na Slovensku byl v prvním čtvrtletí 2024 zasažen nepravdivými zprávami na internetu.

/media/ugbfvm4h/canal

# Online # TV & video

Media Club nově zastupuje streamovací službu Canal+

Čt 2. května 2024 13:45 2 min

Inzertní prostor videoreklamy zastupitelství Media Club se od května rozšiřuje o videotéku Canal+.

/media/23492/social-media_influencer_unsplash

# Online # Reklama

Jak zefektivnit influencer marketing pomocí adresability

St 1. května 2024 06:45 5 min

Influencer marketing by se neměl oddělovat od mediálního plánování, cestou pro jeho zefektivnění jsou adresabilní kampaně, píše Michaela Krchová.

/media/vf2nz5r0/google-chrome_pixabay

# Online

Google znovu odkládá ukončení podpory cookies

Po 29. dubna 2024 06:50 2 min

Google už potřetí odkládá postupné vypínání podpory souborů cookies třetích stran ve svém prohlížeči Chrome. Nově pracuje s termínem začátku roku 2025.

/media/vscipccj/caroda

# Aktuality # Online

Caroda uvedla formát Multiformat Carousel, přehrává i bannery

Po 29. dubna 2024 06:45 3 min

Nový formát Multiformat Carousel umožňuje nejen přehrávat video reklamní spoty, ale také zobrazovat bannerovou reklamu v nekonečné smyčce.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.