Díky redesignu už lidé nevnímají Ondrášovku jako privátku
Redesignem se Ondrášovce povedlo změnit vnímání značky, teď ji lidé
zařazují výše mezi minerální vody, říká brand manažerka Kateřina
Ceralová.
Redesignem se Ondrášovce povedlo změnit vnímání značky, teď ji lidé
zařazují výše mezi minerální vody, říká brand manažerka Kateřina
Ceralová.
Ondrášovka pod křídly společnosti Kofola představuje nové logo, etiketu,
ekologičtější lahev a novou kampaň.
Hledáme v marketingu nové cesty, a to bez závislosti na televizi, říká
marketingový ředitel Kofoly ČeskoSlovensko Pavol Chalupka.
Ondrášovka po devíti letech ukončí svou podporu dětského fotbalového
turnaje Ondrášovka Cup. Důvodem je podezření organizátorů z podvodu.
Ondrášovka a Korunní jsou značky, na jejichž rozvoj se Kofola chce do konce
letošního roku zaměřit. Dále se bude soustředit na kávovo-čajový
byznys.