Billa se ve věrnostní kampani spojuje s OMV
Billa se v nové věrnostní kampani spojuje se sítí čerpacích stanic OMV.
Billa se v nové věrnostní kampani spojuje se sítí čerpacích stanic OMV.
V předvánoční věrnostní kampani se OMV spojuje se značkou Playmobil.
OMV komunikuje kampaní svou věrnostní aplikaci OMV MyStation. Přizvala si
k tomu influencery Jirku Krále a Jonáše Čumrika.
Tři nové klienty si připisuje agentura Socialsharks, jež bude
Raiffeisenbank, OMV a Johnson & Johnson spravovat sociální sítě.
Česko je první zemí, ve které je aplikace OMV MyStation představena,
další evropské země budou následovat.
# Aktuality # Marketing # Retail
OMV se hodlá zaměřit na revitalizaci svých čerpacích stranic v Česku a
chce se stát jedničkou v gastrosegmentu na cestách.
Počet produktů uváděných pod privátní značkou na českých čerpacích
stanicích rok od roku stoupá. Přibývají i v segmentu zdravých potravin.