Většina nakupujících dá před nákupem na spotřebitelské recenze
Až 88 % nakupujících chce napříč kanály bezproblémovou nákupní
zkušenost.
Až 88 % nakupujících chce napříč kanály bezproblémovou nákupní
zkušenost.
# Aktuality # Retail # Marketing
Avon bude nově nabízet své produkty v kamenných prodejnách, a to
v drogistickém řetězci Rossmann.
# Marketing # Retail # Reklama
Snažíme se, aby se naši zákazníci všude cítili stejně, ať už jsou
v kamenných prodejnách, nebo na e-shopu, říká Afrodyta Baran ze
společnosti Sephora.
# Aktuality # Marketing # Retail
Mobilní aplikace Moje dm nabídne možnost propojení s věrnostním
programem, nákupů i sdílení nákupního programu.
Na maloobchodní trh vstoupil v letošním roce největší počet nových
značek za poslední tři roky, šlo hlavně o značky módní. Vyplývá to
z dat Cushman & Wakefield.
# Retail # Internet & Mobil # Výzkum
Shopsys analyzoval úroveň omnichannel řešení u 60 firem. Nejlépe byla
ohodnocena Alza.cz, druhé místo zaujímá Bonami a třetí Okay.
# Retail # Marketing # Internet & Mobil
Pandemie přinesla řadu inovací a zároveň se ukázalo, že zákazník před
rychlostí doručení upřednostňuje přesnost. Právě omnichannel se ukázal
jako zlatá střední cesta.
„Navýšení obratu nepředpokládáme, ale pokud nepřijde další pandemie,
firma bude na konci roku v zisku, což považuji za enormní úspěch,“
říká Roman Kocourek, ředitel Electro Worldu.