Český olympijský výbor spustil olympijskou kampaň
Kampaň #olympijsky má upozornit nejen na konání odložených her, ale i na
životní přístup.
Kampaň #olympijsky má upozornit nejen na konání odložených her, ale i na
životní přístup.
Pro olympijské hry v Tokiu spojuje nástupová kolekce japonskou kulturu
s českou tradicí.
U příležitosti nadcházející olympiády v Tokiu odstartují v Praze
i Brně olympijské festivaly. Součástí budou také příměstské tábory.
Visa chce novou kampaní motivovat spotřebitele k tomu, aby platili kartou,
prostřednictvím mobilního telefonu či chytrých hodinek.
Toyota Central Europe má i na letošní rok ambiciózní plány. V marketingu
počítá především s podporou nadcházejících olympiád.
# Aktuality # Internet & Mobil
Český olympijský výbor chystá ve spolupráci s CNC, Mall.tv a skupinou WPP
exkluzivní obsah pro letní olympijské hry v Tokiu.
Český olympijský výbor přichází s kampaní „Silnější pro život“.
Ukazuje jednoduché kroky, jak mohou lidé posílit svou imunitu.
O posunuté olympiádě, jednání s partnery i plánované letní kampani
hovoří generální sekretář Českého olympijského výboru Petr Graclík.
Podle průzkumu Mezinárodní asociace zpravodajských médií až 62 %
vydavatelů zaznamenalo v důsledku koronaviru náhlý pokles příjmů
z reklamy.