Olympic Channel končí jako televizní aplikace
Mezinárodní olympijský výbor přestane nabízet obsah své online platformy
Olympic Channel ve vlastní televizní aplikaci. Aplikace Olympic Channel byla
bezplatná.
Mezinárodní olympijský výbor přestane nabízet obsah své online platformy
Olympic Channel ve vlastní televizní aplikaci. Aplikace Olympic Channel byla
bezplatná.
# Aktuality # Marketing # Reklama
U příležitosti nadcházející zimní olympiády představuje Pilsner
Urquell zlaté plechovky. Chystá i olympijskou kampaň.
# Aktuality # TV # Internet & Mobil
Český olympijský tým získal vysílací práva a bude v ZOH v Pekingu
sdílet záběry s českými olympioniky ze závodišť na sociálních
sítích.
Po půl roce je zde opět další, tentokrát zimní olympiáda. S ní
přichází i marketingové příležitosti pro olympijské partnery.
Allianz pojišťovna má nové sportovní ambasadory, mezi něž patří český
tým bobistů a brankář para hokeje Michal Vápenka.
Přinášíme přehled očekávaných událostí letošního roku, které by se
mohly hodit k marketingovému využití. Vzhledem k přetrvávající pandemii
není však jejich uskutečnění 100% jisté.
Toyota rozšířila od podzimu tým svých ambasadorů o vodního slalomáře
Lukáše Rohana, běžkyni Kristiinu Mäki a para atletku ve sprintu a vrhu
koulí Annu Luxovou.
Kolekce pro zimní olympijské hry v Pekingu bude z českých materiálů.
Koncept Made in Czech Republic představuje proces výroby od českých
technologií až po výrobu. Hlavním produktem je nová čepice Raškovka.
Také třetí díl seriálu Co ste hasiči se stal nejsledovanějším pořadem
pátečního večera i celého dne (855 tisíc, 15+). Čtyřhodinový přímý
přenos ze zahájení LOH v Tokiu sledovalo na ČT sport více než 400 tis.
diváků.
Spolu s kanály Eurosport 1 a 2 tak oba operátoři budou olympiádu
přenášet na celkem devíti programech.